جایگزینی برای پردنیزون برای FSGS چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

جایگزینی برای پردنیزون برای FSGS چیست

"به نظر می رسد که باید با پردنیزون برای همیشه به خاطر FSGS من زندگی می کنند، اما من از مبارزه با عوارض جانبی تا من به دنبال جایگزین هایی برای پردنیزون برای بیماران FSGS خسته ام." یک بیمار به دکتر آنلاین ما دیروز صحبت کردیم .

از آنجا که بسیاری از مردم مشکل مشابه داشته باشد، دعوت از کارشناسان در Shijiazhuang کلیه بیمارستان بیماری های کلیه به ارائه پاسخ.

؟ پردنیزون چیست؟

همانطور که می دانیم، اثر اصلی درمان با پردنیزولون ضد التهاب و کاهش نفوذپذیری دیواره مویرگی و cytomembrane. به FSGS، پردنیزولون ممکن است مهار واکنش های التهابی در کلیه و جلوگیری از پروتئین از نشت کمک کند. بنابراین، ممکن است تاخیر پردنیزون بدتر از FSGS، پروتئینوری به راحتی و التهاب، و غیره.

جایگزین هایی برای پردنیزون برای بیماران FSGS

با توجه به اثرات درمانی پردنیزولون، درمان های جایگزین نیز باید به عوارض فوق و یا بیشتر داشته باشد. داروهای و درمان های مختلف برای کمک به رسیدن به این هدف وجود دارد.

ایمنی: به عنوان استروئید، عملکرد سرکوب کننده سیستم ایمنی از طریق کاهش سیستم ایمنی بدن بیماران، به طوری که واکنش های التهابی علت سپرده پیچیده ایمنی دشوار است. با این حال، آن را نیز می تواند اثرات جانبی بسیاری از جمله عفونت، فشار خون بالا، بیماری های استخوان، آسیب کبدی، ریزش مو، آسیب به عملکرد جنسی، و غیره می شود.

طب میکرو چینی Osmotherapy: به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی (TCM)، برنامه خارجی است اثرات ضد التهاب، ضد لخته شدن خون، گسترش عروق خونی، انحلال کمپلکسهای ایمنی و بازسازی ساختار کلیه و تقریبا هیچ عوارض جانبی.

سلول های بنیادی: این درمان تنها در درمان بیماری مزمن کلیه ناشی از اختلال سیستم ایمنی متمرکز است. از طریق تنظیم سیستم ایمنی بدن، ترمیم سلولهای کلیه آسیب دیده و حذف کمپلکسهای ایمنی، ارزش امتحان کنید.

به عنوان درمان برای یک بیمار خاص، که باید بر روی بیماری شرایط بیمار بستگی دارد بهترین است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان های جایگزین، لطفا آنلاین دکتر تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 786
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: